Известие

Collapse
No announcement yet.

2.4 JTD ... нещо не ще да върви

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.4 JTD ... нещо не ще да върви

    сменяно и е турбото и дебитомера, и до скоро си вървеше чудно.
    След една смяна на филтри, нещо почна на високи, след 3800, да свети тва за инжекциона и да спира да върви нагоре, стои си на 160 прмерно и толкоз

    Ходих на цели 2 диагностики, било от регулатор на налягането на горивния филтър... днес след 1 час смяна на регулаторчето във Вантотраде , историята е същата. Свети тва копелене, пуши там нещо и ...греда

    От какво може да е туй?

    И във Вантотрейд и в Супер дизел, казаха че било от тоя регулатор и всичкодруго било в реда на нещата, ма явно не е.

  • #2
    Само предположение: Да не ти се е***а TPS-a ?
    При мен червената дюза за инжекциона светва понякога благодарение на него, компа го отчита като грешка в сензор, но иначе колата си върви като хората. Обикновено се сменя чак когато колата не ще да върви както трябва (доколкото знам хич не е евтин).
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

    Comment


    • #3
      Как да разбера дали е това?
      На диагностиката нищо не излиза...

      Всъщност това какво е?

      Comment


      • #4
        ТПС е Trottle Position Sensor
        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Psycho
          Как да разбера дали е това?
          На диагностиката нищо не излиза...

          Всъщност това какво е?
          Потенциометричен датчик, който регулира отварянето на дроселната клапа. С две думи: казва на колата колко да си отваря гърлото. Намира се при педала на газта (замества стандартната пружина). След известно време престава да отчита правилно натиска на крака на педала и съответно обърква подаването на гориво. За това ти свети "дюзата" (инжекциона). Би трябвало компа да го отчита като грешка и да излиза при диагностика. На мен ми го откриха при диагностика в сервиза, в който си поддържам колите от 6 г. Ако те интересува пиши ми ЛС и ще ти дам адрес и телефони. Много точни пичове са (сичките освен бачкатори са и инж.-ове) и гарантирам за тях и за качеството на работата им.
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Димо
            ...
            Мерси много, колеги!

            Утре съм си записал диагностика и в Аутоиталия, и ако и там не го отстранят, ще се свържа с теб да ги посетя тез хора и да почерпя.

            Comment


            • #7
              Колега кажи след диагностиката какво е било .
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD juni 00

              Comment


              • #8
                Подобни проблеми имаше тук и една 156 2.4JTD. Припоиха се вси4ки спойки на компютъра и се оправи.Аз съм свидетел
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от virusalfa
                  Подобни проблеми имаше тук и една 156 2.4JTD. Припоиха се вси4ки спойки на компютъра и се оправи.Аз съм свидетел
                  Ами май това остана като вариант
                  след един цяяяял работен ден над колата (9 часа точно), тигрите от Аутоиталия казаха : "има и нешо, ма не знаем какво..."

                  Сега чакам една врачка да го подуши

                  Слабо...

                  Comment


                  • #10
                    Е колега какав е тоя сервиз та да немогат да да остановят проблема
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD juni 00

                    Comment


                    • #11
                      дравеите колеги. и аз имам подобен проблем с дюзичката ,която присветка от време на време. Димо къде е този сервиз за които говориш да отида да го видят.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от rumpo
                        дравеите колеги. и аз имам подобен проблем с дюзичката ,която присветка от време на време. Димо къде е този сервиз за които говориш да отида да го видят.
                        Автосервизът се нарича "Елиа" (някои го знаят и като "Мазда", каквото беше старото му име). Намира се в кв. Орландовци на бул. "Първа българска армия" № 47. По-близо е до военна рампа, отколкото до гробището. Ако идваш от посоката на кв. "Надежда" през военна рампа се пада на левия тротоар. Ако идваш от центъра и завиеш наляво по булеварда покрай гробището, се пада на десния тротоар.
                        Пичовете в сервиза имат повече от достатъчно познания, опит и диагностична апаратура за да ти кажат какъв е проблемът на колата.
                        Шефът на сервиза се казва Стефан. Търси го в работно време на тел. 089 794 29 92.
                        Гарантирам за качеството на работата !!!
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

                        Comment


                        • #13
                          А като минете и през елиа ли е мазда ли е заповядайте да видиме ко става, гледам че сте обиколили всички сервизи и съвсем не сте първите
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Димо
                            Първоначално публикувано от Psycho
                            Как да разбера дали е това?
                            На диагностиката нищо не излиза...

                            Всъщност това какво е?
                            Потенциометричен датчик, който регулира отварянето на дроселната клапа. С две думи: казва на колата колко да си отваря гърлото. Намира се при педала на газта (замества стандартната пружина). След известно време престава да отчита правилно натиска на крака на педала и съответно обърква подаването на гориво. За това ти свети "дюзата" (инжекциона). Би трябвало компа да го отчита като грешка и да излиза при диагностика. На мен ми го откриха при диагностика в сервиза, в който си поддържам колите от 6 г. Ако те интересува пиши ми ЛС и ще ти дам адрес и телефони. Много точни пичове са (сичките освен бачкатори са и инж.-ове) и гарантирам за тях и за качеството на работата им.
                            Колега добре си го обеснил само забрави да кажеш (ако си знаел де) че потенциометрите са два Ма споко аз съм се убедил че никъде не знаят
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Аве психо ти не им ли каза че тоя регулатор е механичен и нема общо с никви лампи ххахахахаа немога с тия спецове. Аз така разбирам lol: казваш от това е ше го сменим и си сигурен или като аутоиталия най-добре поне са си признали не са ти гледали на боб
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X